Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (9)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Кошлань І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Кошлань І. Г. 
Особливості життєстійкості у студентів-акцентуантів [Електронний ресурс] / І. Г. Кошлань, Н. М. Вербовецька // Наука і освіта. - 2013. - № 7. - С. 160-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_7_37
Розглянуто результати емпіричного дослідження особливостей життєстійкості студентів – представників різних типів акцентуацій, проведеного на базі Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. Зведену інформацію про сполучення показників життєстійкості кожної із груп акцентуантів наведено в таблиці. Проаналізовано відмінності в профілях життєстійкості студентів – представників різних типів акцентуацій – з урахуванням найбільш виражених показників, які надано у графічному вигляді. Наведено складені на підставі порівняння профілів характеристики життєстійкості у представників різних типів акцентуацій: гіпертимічного, демонстративного, циклотимічного, гіпертімічно демонстративного, гіпертімічно-циклотимічного, застрягаючого циклотимічного, тривожно-екзальтованого, емотивно-екзальтованого. Доведено відповідність певного сполучення показників життєстійкості та певних типів акцентуацій особистості. Зроблено висновок, що одержані дані можуть сприяти процесам самопізнання і самовдосконалення студентів, а також підвищенню фізичного та психічного здоров'я та реалізації себе в майбутній професійній діяльності.Рассмотрены результаты эмпирического исследования особенностей жизнестойкости студентов – представителей разных типов акцентуаций, проведенного на базе Южноукраинского национального педагогического университета им. К. Д. Ушинского. Сводная информация о сочетании показателей жизнестойкости каждой из групп акцентуантов представлена в таблице. Проанализированы отличия в профилях жизнестойкости студентов – представителей разных типов акцентуаций – с учетом наиболее выраженных показателей, которые представлены в графическом виде. Приведены составленные на основании сравнения психологических профилей характеристики жизнестойкости у представителей разных типов акцентуаций: гипертимического, демонстративного, циклотимического, гипертимично демонстративного, гипертимично-циклотимического, застревающе-циклотимического, тревожно-экзальтированного, эмотивно-экзальтированного. Доказано соответствие определенного сочетания показателей жизнестойкости и определенных типов акцентуаций личности. Сделан вывод, что полученные данные могут способствовать процессам самопознания и самосовершенствования студентов, а также повышению физического и психического здоровья и реализации себя в будущей профессиональной деятельности.The article presents the results of empirical research aimed at finding relations between such psychological phenomena as hardiness and types of personality's accentuations. Modem psychology determines hardiness as a system of convictions about oneself, about the world and relations with it. Hardiness is usually defined as a personality structure comprising the three related general dispositions of commitment, control, and challenge that functions as a resistance resource in the encounter with stressful conditions. The empirical research demonstrates a conformity of certain combination of vitality indicators and particular types of personality's accentuations. The obtained data complete known characteristics of accentuations and can promote the process of self-cognition and self-development of students, as well as increasing physical and psychical health and self-realization as a specialist in future professional activity.
Попередній перегляд:   Завантажити - 572.807 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Кошлань І. Г. 
Психологічні чинники комунікативної толерантності у юнацькому віці [Електронний ресурс] / І. Г. Кошлань, Л. О. Першина // Наука і освіта. - 2013. - № 7. - С. 164-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_7_38
Актуалізовано дослідження специфіки комунікативної толерантності в сучасному соціокультурному контексті. Відображено результати теоретико-емпіричного дослідження специфіки комунікативної толерантності у юнаків і дівчат – представників сімей з різними стилями виховання, що проводилося серед студентів II курсу Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. У ході дослідження діагностовано й описано такі стилі негармонійного виховання: поблажлива гіперпротекція, домінуюча гіперпротекція, підвищена моральна відповідальність, емоційне відторгнення, жорстоке поводження, гіпопротекція. На підставі аналізу одержаних результатів установлено та охарактеризовано взаємозв'язки психологічних чинників комунікативної толерантності в юнацькому віці зі стилем сімейного виховання, графічно розглянуто профілі комунікативної толерантності у досліджуваних. Зроблено висновок, що стиль сімейного виховання як один із найважливіших параметрів індивідуального середовища і в юнацькому віці впливає на формування особистості, зокрема на її комунікативну толерантність, що відбивається як у специфічному поєднанні параметрів, так і в рівнях досягнення показників комунікативної толерантності.Актуализировано исследование специфики коммуникативной толерантности в современном социокультурном контексте. Отражены результаты теоретико-эмпирического исследования специфики коммуникативной толерантности у юношей и девушек – представителей семей с разными стилями воспитания, которое проводилось среди студентов II курса Южноукраинского национального педагогического университета им. К. Д. Ушинского. В ходе исследования диагностированы и описаны такие стили негармоничного воспитания: снисходительная гиперпротекция, доминирующая гиперпротекция, повышенная моральная ответственность, эмоциональное отторжение, жестокое обращение, гипопротекция. На основании анализа полученных результатов установлены и охарактеризованы взаимосвязи психологических факторов коммуникативной толерантности в юношеском возрасте со стилем семейного воспитания, на рисунке представлены профили коммуникативной толерантности у исследуемых. Сделан вывод, что стиль семейного воспитания как один из важнейших параметров индивидуальной среды и в юношеском возрасте влияет на формирование личности, в частности на ее коммуникативную толерантность, что отражается как в специфическом сочетании параметров, так и в уровнях показателей коммуникативной толерантности.In the article the results of theoretical and empirical research of psychological factors of communicative tolerance in adolescence in correlation with a style of family upbringing as one of its psychological factors are examined. Peculiarities of communicative tolerance of teenagers who are brought up according to the style of hyper-protection are defined by low categoricity and conservatism, forgiveness, an ability to find a common language with partners etc. As for hypo-protection style, children from such families are characterized by the ability to isolate and understand the personality of an interlocutor, adapt to him, the ability to forgive. It was determined that a style of family upbringing as one of the most important parameters of personal environment influence the personality formation, exactly its communicative tolerance that is reflected in specific unity of parameters as well as levels which indicators of communicative tolerance reach.
Попередній перегляд:   Завантажити - 610.665 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Кошлань І. Г. 
Комунікативні якості студентів-педагогів та стилі сімейного виховання [Електронний ресурс] / І. Г. Кошлань // Наука і освіта. - 2014. - № 11. - С. 96-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_11_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 291.722 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Кошлань І. Г. 
Особливості переживання самотності осіб з різним рівнем емоційного інтелекту [Електронний ресурс] / І. Г. Кошлань // Наука і освіта. - 2015. - № 10. - С. 151-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2015_10_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 382.84 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Кошлань І. Г. 
Специфіка самоставлення майбутніх вчителів та його психологічні чинники [Електронний ресурс] / І. Г. Кошлань, Н. О. Широкова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2011. - № 7-8. - С. 103-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2011_7-8_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 679.124 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського